sunnuntai 15. heinäkuuta 2012

Here it start !

<3




ferrare

:D









                      Heippa (:

Eli, täällä kirjoittelee v.-99 syntynyt tyttö (:
Harrastan ratsastusta, ja minulla on hoitoponi nimeltä ferrare(: 
Asun Porissa, tarkemmin pihlavassa.
Mulla on ollut aikasemmin blogeja, yks oma & yks yhteinen parin kaverin kanssa (;
kirjoitan lifestyle  blogia (: + kerron välillä myös hoitoponistani (--:
Mulla on paljon kavereita & myös parhaimpia sellaisia, teen niistä huomenna vaikka oman postauksen (: !

Kerron nyt päivästäni!:)

Tänään, Sunnuntaina aamuni vietin emilian luona, koska olin heillä yötä:) 
Sitten yhden maissa lähdin iskälle pakkaa kamoja, koska suunta vaihtui luvialle päin neljäks päiväks  mun parhaan kaverin kanssa (: ! siis Juulian kanssa, joka tuli bussilla raumalta tänne(:
Meillä on ollut kivaa (: ollaan käyty pizzalla, oltu koneella ja ajettu mopolla ja paljon muuta !(: 
Huomenna olis tarkotus olla Nean kans myös (: 
Juulian blogii voit seurata : www.lovejuulia.blogspot.fi .
Ei mulla sit muuta (: liittykäähän lukijaks !:)

love : raksuu 




 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti