maanantai 16. heinäkuuta 2012

Friends!

Heippa kaikille (: kuten eilen lupasin niin teen nyt sen kaveripostauksen(: tässä tulee vain osa mun kavereista kun osista ei ole kuvia.. + positiivisia kommentteja saa laittaa :) ja en tee pitkiä tekstejä koska aikaa ei ole paljoo!





Ekana Ninni (: Ninnin kanssa ollaan tunnettu jo 6-7 vuotta ja ollaan hyviä kavereita (:
Ninni on kaunis, mukava ja tosi hyvää seuraa !:)<3







Toisena on ehdottomasti mun parhain kaveri Juulia.
Juulian kans ollaan tunnettu vasta vuoden, mutta tunnetaan hyvin toisemme ja ollaan parhaita kavereita (: ! <3 Juulia asuu raumalla, siksi emme nää kovin usein, mutta onneksi on facebook ja bussit kulkee rauma-pori välillä niin tullaan näkee viel useemmin! juulia on nyttekki meillä !:)<3





Kolmantena on Säde, Säden kans ollaa tunnettu joku 2-3 vuotta ja ollaan kans parhaita kavereita ! <3
Säde on kiva, kaunis ja pikkunen <3 (:






















Neljäntenä Nea, Nean kans ollaa tunnettu joku 1,5 - 2 vuotta (:
Nea on mukava, kaunis ja omalaatuinen <3
Nea on yks mun hyvistä kavereista (:





Viidentenä Teija(: Teijan kans olllaan tunnettu joku 3,5 vuotta kai?(: <3
Teija on kaunis, mukava ja ihana ja hyvää seuraa!:) <3 1 + yks parhaimmist kamuist!






Kuudentena Emilia (; Emilian kans ollaa tunnettu 6-7 vuotta ja ollaan hyvii kavereita (:
 Emilia on kiva, nätti ja mukava !:)



siinä oli suurin osan mun hyvistä kavereista (: ! Veera puuttuu, koska se ei suostu ottaa kuvia :<
mut tässä viel tälläsii " ryhmä " kuvia (:

Nea, Iida, Mä

Ninni, Mä, Teija

Elli, Mä, Teija

Teija, Ada,Säde ja Mä

Milla, Roosa ja Mä


Siin sitte oli se kaveripostaus, en jaks kirjotel mitää ihmeempii kaikist, mut jos o jtn kysyttävää ni kommaa (:! mul on paljon muitakin kamuja, mut ei oikee oo aikaa nytte postailla mitää suurempaa postausta.

Kerron vie mun päiväst, Eli Juulia on siis meillä <3
Herättii 2 aikaa ja sit ollaa datailtu ja syötii vähä aika sit ja koht ollaa menos rantaa uimaa jos on lämmintä vettä ja sit pelataa sulkapalloo ja dataillaa ja kuvaillaa:) Juulial ei oo kamera johtoo mukana, mut lisäilen myöhemmin kuvii sitte (: ! <3 moikkamooi! ja muistakaa vastat toho oikeel yläkulmas olevaa kyselyy ja liittykää lukijaks !:)

love: raksuu

1 kommentti:

  1. jeee,meikä siel ! :--) + kiva bloggaus + sul o muuteski kiva blogi ! :)) ++++++ et sit järkyttävämpää kuvaa löytäny must toho ensimmäitteeks ?! :D

    VastaaPoista